a Sober Gurl
Owner Say!

Hi! Welcome to my official blog .hope you enjoy to read its :D thank you ! :')


Entries About


Asyraaf Husaini

he taken by Nurain Alya bt Baharuddin
18 yrs old
Johor Jaya jb
I love him so much






PERSADA

ahad 25.MAC.2012  haha lawatan "JOM MASUK U " haha best  dapat pegi firstly ingat an ta dapat pegi lah kan hadoy last dpt jgk . wahh exited aku . mse ari sabtu uhh ingat kan pegi ari sabtu lahai skali bkn plk tunde ari ahad hadoyy sabor lah kan herm then ari ahad tu pegi skola dha lah terlewat kowt herm pas uhh bole plk tertinggal  tudung aku . hahaha then ape lagi call 911 arh ahhaha eceeeehhh guraw je eheheheh . call lah my mummy kan herm tlong antar tdung oke done setle . tbe tgh jalan baru aku teringat yg aku terlupe nk bawak kasut pulak hadooyy yall lah . herm mcm bengang je g bndar kai kasut skola haha . alar watlex jer skali pegi sane ramai jugak buda2 kai kasut skola haha . herm dh smpai tu trus mcok dalam uhh . wahh macam2 orang aku jumpe haha best . yg lagi best thu mne2 semua aku pegi haha isi jer borang yg orang2 bg thu haha oke cun then bla bla bla . ramai gile buda2 encem ahha ecehhh ingat ingat . haha . oke lepas jalan2 thu terase bosan pulak tak thu nk g mne lagi herm . membe aku sebok ajak hang at bandar . last2 jalan2 je lyan . dah kepenatan jalan makan at cs . ahha herm tak thu nk mkn ape haha . k done thu jer . jlana2 thu sempat pulak bergambar kan hahah . 

robot canggih ahha aku JAKUN haha 


kiri yaya kanan ain nazira < 3


kiri yaya kanan ME < 3





jeng jeng jeng


atototot sedih2 pulak haha < 3


PEACE yawww !!


dalam bas haha exited doe  haa <3 

haha thu antre pic yg boleaku upload hahaha . yg lain2 simpan hahah . , i love both of u friend <3 <3