a Sober Gurl
Owner Say!

Hi! Welcome to my official blog .hope you enjoy to read its :D thank you ! :')


Entries About


Asyraaf Husaini

he taken by Nurain Alya bt Baharuddin
18 yrs old
Johor Jaya jb
I love him so much






today i lost you

herm . seperti biase naseb lah ade blog sbgai peneman aku herm . tempat untuk aku luahkan segale ape yg terpendam dalam hati ku niy herm . :'( seriously . hari nie genap dal 3 bulan lebih aku kehilangan dye . herm sayang seribu kali sayang ., kenape hal niy yg terjadi kat aku . hanye tuhan saje yg tahu betape sakitnye hatiku niy . betape sedih pilu hati niy . herm . and saye dapat thu bulan niy jgk awak habes dri PLKN kan. . herm .kadang2 terpikir jgk aku buad ape lah aku still nk sayang kan dye lagi dye pon dah tade ape2 lagi  bkn milik aku lagi .a and aku jgk dha tade hal nk larang2 hidup dye ag . herm .  hakikat memang berat skali untuk aku lupekan kaw . herm . bnyk kenangan ite dulu . herm semua still aku ingat . herm . ya allah kenape lah ngn aku niy . herm. . kuatkan lah semangat aku ntok lupe kan dye herm :'( ... ....nak tak nk trime je lah takdir hidup niy herm . aku pon dah ade pengngti harap penganti niy dapat buad aku lupe kan semua kenangan aku ngn dye heerm . .  :'(