a Sober Gurl
Owner Say!

Hi! Welcome to my official blog .hope you enjoy to read its :D thank you ! :')


Entries About


Asyraaf Husaini

he taken by Nurain Alya bt Baharuddin
18 yrs old
Johor Jaya jb
I love him so much






sakit hati

hari ni hari sedih bg aku .aku bosan tade dye yg slalu teman aku texting .aku windu giler at dye aku windu otf ngn dye .aku pon pelik kenape ntah tbe2 perasaan niy muncul dlm hati aku padahal aku ngn dye bknnye ape2 pon just friend . herm maybe aku sekarang terlalu sunyi kowt . terlalu senyap . herm aku perlukan seseorang yg bole jadi peneman aku . seseorang tu yg mcm kaw . sayang aku ta penah hilang untuk kaw taw huhu. hari ni sdih jgk teringat an semua hari2 gembire aku .series mmg bosan skarang . herm hidup aku nothing jee . pegi skola blik skola at rumah cume happy di samping family aku je tu je herm . hari2 bnde niy berulang . da lame2 bosan . ermm . nk kan kawan oke lah aku ade buddyzz aku yg paham kan aku . tapi kekadang buddyz ta bole penuh semua kehendak aku kan . buddyzz pon ta bole nk same kan dengan mcm couple kan . herm ntah lah ta taw lah nk kate . yg terkate cume aku rase lucky sgt sebb ade buddyzz yg sayang kan aku paham kan aku hee :) but yg sedihnye bg aku buddyz ngn kawan berbeza gile . buddyz aku paham aku then bile time kite suke gelak2 kite akan sentianse same . biler sedih kite orang slalu tumpang same . tlong kuat kan semangat kite . but if kawan plk ade ape je . hanye ckp sayang rindu at ite eh ? but y msti kawan rpt dlm fb twitter or ape ape je lah . y mcm tu eh awak y awak ta rapat ngn kite bile ftf . herm sokeyh lah kawan . aku ta mengharap kan pjuk rayu dri kaw walaaupun sdikit ., kaw pegi lah pjuk membe2 kaw sane . bg aku kaw supe ta penah amek kesah tentang aku pon . kaw cume diam je . herm . if kaw take care about aku pon itu cume skjap je . kaw lagi penting kan sahabat murni kaw je kan . hemm k pagi tadi je dah angin stu bdn aku tetibe y eh ? sbb orang ta hormat aku . aku hormat orang aku sopan dgn orang aku baik2 je tetibe je nk lenting asal . nk ckp badmood . wahhh nipu noe . y ehh mse tgh pj uhh bole gelak 2 lompat2 ske sgt uh mcm uh . y bile time kaw ngn membs kaw oke je . bile depan aku trus nk tengking marah aku err . mmg panas lah kan . kaw nk sgt ehh aku ta layan kaw aku bo9leh je cume aku nk ckp siked ehh at kaw . aku baik ngn kaw tapi tlong arr hormat siked at orang ta kire lah orang tu kaw suke ke ta suke ke ehh . 2 je arr . ta  yah nk ckp yg kaw ta ske aku pon aku da dapat taw kaw mmg ta ske aku kan . herm sokeyh lah babe . aku ta mengharap kan membe mcm tu k . sorry . if kaw da layan aku mcm tu aku akn layan kaw doble kali kuang ajor k . sorr babe  . k bye