a Sober Gurl
Owner Say!

Hi! Welcome to my official blog .hope you enjoy to read its :D thank you ! :')


Entries About


Asyraaf Husaini

he taken by Nurain Alya bt Baharuddin
18 yrs old
Johor Jaya jb
I love him so much






berubah sekelip mata

assalamualaikum .hari niy bile time bosan tetibe pulak terfikir nak update blog aku yang dah lame terbengkalai niy ahaha . okeoke . hmm bende yang pertame yang nak dicakapkan . aku risaw sangat tentang exam niy hmmm . ya allah kaw berkati lah diri ku ya allah . kaw bukakan lah minda ku . ya allah kau rahmatilah diri ku ini ya allah ku mohon kepade mu beri kan lah aku keputusan yang terbaik . dan paling cemerlang amin~yang ke due bende yang aku nak cakap kan . aku tak taw lah aku niy sape lagi pade kaw . hmm oke kaw pon dah dapat yang baru oke . aku doa kan kaw nan baby kaw bahgia and bejaye dalam SPM niy . k awak :D biar lah ape nak kate hmm . if bnde niy nak belaku . pon dah ta bole nak buad pape lagi hmm .