a Sober Gurl
Owner Say!

Hi! Welcome to my official blog .hope you enjoy to read its :D thank you ! :')


Entries About


Asyraaf Husaini

he taken by Nurain Alya bt Baharuddin
18 yrs old
Johor Jaya jb
I love him so much






Hantu Durian :D


sample gambar je ahahah :'D

pagi-pagi buta dah melantak durian orang sebelah rumah niy haiyaaa . . bagun-bagun je ingat kan orang sebelah yang makan rupenye family aku yang tgh makan ahhaha . datang kan aku  . bagun terus gosok gigi ta sempat mandy trus duduk bersila makan buadh durian niy . dalam rumah niy semua dah taw yang aku niy hantu durian hahaha . :D teruk kan anak dara niy sorang haha . macam biase lah tunggu ibu kopek kan buah . sekali tibe pade aku durian dah habes . ibu suruh aku kopek kan sendiri haiyaa . err . sakit hati haha . tapi ta kesah lah aku memang jenis yang ta kesah pape hal pon heee ;) then aku pon amek sebiji buad tuh . tgh kopek sekali budak yg ibu jage ade dye pulak yang makan haha . ta kesah lah durian banyak lagi . pakcik aku bagi . hee :D amek lagi sebiji . kopek -kopek susah gile . last dapat jugak terbuka huhu  penad jugak ehh nak kopek buah niy . selame niy aku cume taw makan je ta terpikir pon betape susah nk kopek buah tuh huhuh . dapat pulak buah yang sepangsa sebiji kucing tidor perghhh memang ta nak angkat lah kan . haha . rase dye nikmat gilerrrr hehhe 

btw thanx pade pakcik aku . pak waii sebab bagi dan hantar kan durian ke rumah aku sampai du bakul hehhe :D durian dye sedap giler heee yummmy !!