a Sober Gurl
Owner Say!

Hi! Welcome to my official blog .hope you enjoy to read its :D thank you ! :')


Entries About


Asyraaf Husaini

he taken by Nurain Alya bt Baharuddin
18 yrs old
Johor Jaya jb
I love him so much






kebosanan di rumah :(



errr sakit gigi and flu hmm :'(


hoho hari niy second last paper . pendidikan seni visual . tadi start sampai skolah . bole sempat makan ayam gorang lagi hahaha . lapor . ta sarapan pagi tuh . hee oke tepat jam 1.50 petang ketue pengawas dah panggil masok dewan exam dah nk mule . oke start exam pukul 2.00 petang sampai lah pukul 5.00 petang . perghhh naik kebas lah bontot aku dalam dewan tapi ta kesah yang penting ta bazir kan mase pon heee . tadi exam aku jawab soalan nombor 2 . tajuk dye pasal air terjun pandangan dari bawah heheh aku pon naik syok melukis habes melukis aku pon terus mewarna gune watercolour yang ibu baru belikan hari isnin ari 2 hehehe :D berkat watercolour tu dan doa family semua ahirnye dapat jgk aku selesaikan soalan tuh hehehe bile dah siap nampak cantik hehehe . #perasan heheh . bagi aku cantik lah and memuaskan hati hehhe :D sejuk mate sape2 yang tengok ahahha . okeoke last mase pengawas peperiksaan tuh nak kutip kertas aku . lukisan aku masih basah lagi so dye pon ambek lah hairdryerr and kering an ahhaha . tergelak satu kelas kecok jugak dibuat nye hahah . okeoke . tapi sayang lah membe2 lain semua dah habez paper tapi aku belom lagi . tinggal last paper subjek ekonomi asas huhuhu . tension hmm tapi sokeyh lah sehari lagi je kowt hehee :D k byebye selamat malam hehehe . sebelum tdo aku bosan so tade buad pape so berangan je lah kejenye hhahah. . 


menjeng gile kan aku huhuh sedih lah bukan ape ape pon hmm . :'(

petang tadi dapat text dari sayang aku dye cakap dye excident perghh naik gugur jantung aku hmmm masok ospital simen terus tangan sebab patah hmmm . sedihhhnyeee .. hope cepat sembuh and kite dapat meet macam dulu heheh . . :D