a Sober Gurl
Owner Say!

Hi! Welcome to my official blog .hope you enjoy to read its :D thank you ! :')


Entries About


Asyraaf Husaini

he taken by Nurain Alya bt Baharuddin
18 yrs old
Johor Jaya jb
I love him so much






alhamdulillah :D



Assalamualaikum . Hari ni 28 / 12 / 2012  hari test computer untuk lesen memandu aku   hee yeahhh bagus lah dapat amek lesen hee . terime kasih abah . hee :D okeoke hmm hari niy jugak dah setle aku bace 500 soalan dalam buku latihan lesen memandu tu hehehe . :D okeoke siap hafal lagi haha . nak hafal semua memang tak lah just bace sekali imbas jee hee :D okeoke pagi pagi dah gerak dari rumah pegi dekat Taman Sri Aman sebab Bentara Harung dah tempat kan budak budak yg nak amek text computer dekat situ hee :D okeoke  sebelum pegi sarapan dulu dekat depan tmn Sentosa hee makan roti canai then dah kenyang baru gerak sampai sampai je perghhH!!!  ramai giler . hmm naik jenuh lahai nak menunggu niy hah . then bile jumpe akk tu . die mintak IC je lepas tu suruh duduk huh . lepas tunggu je . name dipangil kene ambil gambar dulu untuk Gambar lesen hee :D lepas tuh kene tunggu lagi dekat 2 jam tunggu lepas tu baru lah kene test hmm tapi tadi memang ramai gile lah huuh . okeoke then sementara tunggu tuh aku bace sikit hee ulangkaji lah kan . hee .  hmm bile dah bace lame naik bosan pulak hmm kepale dah pening dah hmm. last aku tengok orang sebelah aku niy ah hee . tgok tgok mcm nak tegur mamat niy tapi mcm segan je huhu tapi kang if ta tegur kang dye kate ape pulak aku ahha . aku pon start tegur .  blablablabla haha dah lame lame makin rapat pulak bersembang ahah . okeoke then tgh bebual tibe2 name aku orang tuh panggil . haiyaa kacaw daun je orang tgh mesra haha :p oke then aku terus masok duduk depan PC selawat 3 kali bace bismillah lepas tu start jawab soalan untuk soalan buta warna . he then lepas tu soalan lain pulak alhamdullilah aku dapat FULLMARK untuk soalan tu . then bile macok soalan lagi satu tuh  50 soalan hmm . jawab memang soalan senang tapi kebanyakan soalan jawapan hampir same hmm . nak tak nak aku try je lah jawab seadanye . then bile dah habes jawab aku tamat kan soalan then keluar bilik tuh terus g at kaunter . alhamdulillah  aku dapat 42 / 50 hee . aku LULUS heee yeahhh !! rase mcm nak jerit je haha :p  bangga noe haha . mesti lah  kene bangge ahha . :D bangge untuk diri sendiri je hee :D  hmm  niy just tinggal belajar drive je dengan driving school hee :D jyeahhhh . mudahan aku lulus and dapat lesen awal hee yeahh lepas niy bole lah aku hang selalu dengan syg aku bby syaf syaf :D hehe then mudahan ade rezeki bole meet sayang aku Paez :D
hmm tapi bile balik dah seronok  seronok aku keluar jap pegi kedai . baik baik selamat je . pegi balik tapi spoil je bile sampai depan rumah. hmm bile turun dari moto je tibe tibe moto tuh terhentak side mirror dye dekat dinding  tepi uh haiyaaaa . apa wa mau cakap sama wa punya abah hmm . nak tak nak masok rumah senyap senyap wat muke seposen ahha . then bg taw hal sebenar hmm beleteh secupak  aku kene ahha :p okeoke tape sekejap je pon nanti oke letuw bile dah ganti heee :D