a Sober Gurl
Owner Say!

Hi! Welcome to my official blog .hope you enjoy to read its :D thank you ! :')


Entries About


Asyraaf Husaini

he taken by Nurain Alya bt Baharuddin
18 yrs old
Johor Jaya jb
I love him so much






interview

12.12.2012 semalam tarikh yang baik . tarikh yang cantik . kite pon dah rancang nak pegi intervie same kawan kite hmm tapi sayang dye tak bole keje . nak tak nak kite sorang je lah pegi interview hmm . okeoke . start mule mule ibu hantar pegi rumah SYAFFSYAFF haha . oke sampai kat lorong rumah die tu ibu tak masok dalam sebab nak cepat takot nanti ANIS dengan DAMIA dah sampai rumah tengok tade sape sape pulok . hmm okeoke . then aku pon jalan sampai ke rumah SYAFF then lepas tu terus gerak pegi bandar First kite orang pegi BSN then baru lah rancang nak start interview at mane dulu . oke then bile dah habes tu kite orang pegi lah CityDelight . tu kedai yang pertame kite tanye huhu . mase tu aku dah start nervous dulu bahahaha . mintak tolong dengan membe dulu ckapkan haha . okeoke then bile dah tanye2 aku pon bagi je lah num and blablabla . haha then lepastu kiteorang gerak pegi dekat COOLBLOGS pulak hehe . tapi sayang kene refer dekat OWNER dye pulak kak FATEHAH  okeoke tape aku ta kesah then lepas tu gerak ke TUTTY FRUITY hmm tanye tanye dah tade . and penuh ramai sangat orang mintak at situ maklumlah kedai baru lagi kan hukhuk . then balik dri TF tu jalan depan DABOX hoho dah lame tak merdu kan suare haha ape lagi kiteorang pon KAROK huhu . 2 jam then habes karok tu . text bieha at mne sebab nak tunggu dye kat tempat sekian sekian hehe . last pegi tunggu dekat snogurt pulak . lepas tu . dah tanye at snogurt aku pulak teringin nak tnye dekat GIANT huuuhuhuh tanye ade je keje kosong tapi  bole pulak termintak dekat bhgian CASHER hmmm mcm seram je nak pegang duet huhu . then habes tu hujan pulak .then perot dah terase lapar haha aku ajak dorang pegi mkn dekat CD je hehe . order mcm biase nsi lemak aym . syaf pulak mkn naget ring ape ntah ahha tapi sedap . then mase tu kiteorang sekali tuggu along  hehe . bila dah dtg makan2 sembang sembang mase sembang tu pulak spoil mood aku bile ade nampak sorang pekerja at CD uhh dah lah time keje ber dating dgn Boy dye then mase tuh agaknye dye tgh merajok or gadoh dgn boy dye kowt . mase tu aku just nk tok at luar je mane tahu hujan lebat lagi or ape . tibe tibe bdk pompuan tuh nak sound sound "ape tengok tengok" errr memang babi lah kan . " aku niy sape yang kaw marah kan niy hah . hangin siot . dah lah pekerja ja . keje je lh ta payah nak date bagai memang dasar sundal . err . habes mkn tuh syaf dengan along balik sbb ade hal . aku pon stay dgn biha bile dah teduh sikid hujan keluar ingat nk pegi COOLBLOG sbb nk jumpe kak FATEHAH tapi tapayah lah baik tepon je haha . oke then blablabla . tuptup keje ade tapi dapat maaybe dalam bulan 1 or 2 gitu huhu okeoke then balik tu tgok jam pukul 4 . hmm balik pukul 5 tapi tataw nk stay mne hmm so ajak biha stay at MCD je hehe then sampai pkul 5 kite orang pon balik hehe . aku tepon ibu tapi sayang kete tade pulak abah gune hmmm . tataw nk balik naik ape . aku tumpang je biha hahah dalam kete tuh sempat bergambar haha  nanti aku upload haha . tu jaa balik balik rumah je tak berhenti aku story dekat ibu hahaha . :D  mase g karok dgn syafsyaf tuh ade gambar tapi nanti lah aku upload haha . byebye . :D