a Sober Gurl
Owner Say!

Hi! Welcome to my official blog .hope you enjoy to read its :D thank you ! :')


Entries About


Asyraaf Husaini

he taken by Nurain Alya bt Baharuddin
18 yrs old
Johor Jaya jb
I love him so much






pecah tembelang

haha hari niy 24 / 12 / 2012 
masok minggu niy dah cukup sebulan lebiy aku couple dengan kaw Muhammad Haziq Roslan  hukhuk sorry . sebab akhirnye  pecah jgk tembelang kaw eh . ahha gelak seyh okeoke . aku ta sedih pape pon . sbb aku dah muak dgn perangai lelaki zaman sekarang niy semuanye mcm ape dha . hmm !@#$%^&*()  
depan depan bole lah kaw bersayang sayang aku . ohh patut lah selameniy kaw tabg fb kaw . rupenye  diam diam berisi rupenye kaw eh . haha oke depan aku bole lah kaw bermanje manje . berbaby baby . bersayang sayang . sekali aku login FB kaw perghhhh!!! meletop beb . lagi HOT ahahha . semuanye HOT STORY seyh . cannot go lah . . 
eceh tak leyh belah ckp dgn aku kaw setia bagai then aku tgok ape tuh tadi ? kaw chat dgn betina uhh . kaw mitak num dye . ingat kan mitak num nak wat membe membe je sekali scroll bawah . nak buad awex rupenye ahha mcm pundek lah kaw . haha okeoke . sokeyh lah ta kesah . bile pompuan tuh ckp tak bole awak dah ade relay kaw bole cakap "saye dah putuz " " tuh bukan awex saye " " tu sepupu saye " hahhh ???? ape tuh ? hahah . bodoh !!! oke . sorry oke aku malas lah nk wat screncapture kan nanti kaw yg malu kan okeoke tape . hmm if itu lah yg kaw nk kan kaw nak kan kebebasan kan aku lepas kan kaw . lepas kan kaw lantak kaw nak cple dgn sape sape  lagi . aku da malas beb nak ckp pape  dgn kaw . aku dah tak nak ade ape ape relay dengan kaw lagi even pon kawan sekali pon . hmm k lah byebye .   :D