a Sober Gurl
Owner Say!

Hi! Welcome to my official blog .hope you enjoy to read its :D thank you ! :')


Entries About


Asyraaf Husaini

he taken by Nurain Alya bt Baharuddin
18 yrs old
Johor Jaya jb
I love him so much






dah masak dengan perangai kau : (

Assalamualaikum kekawan . oke kenape title post aku kali ni macam tu eh ? hmm oke jap aku nak share  kan sikit story untuk blog aku hmm yelah aku tataw  nak ngadu dekat sape lagi kan hmm ksokeyh lah . hmm 
sebenarnye aku dah bosan dengan sikap kau yelah kau kadang kadang suke memaksa aku kau memang tak reti paham aku kan . hmm  yelahh aku niy bukan lah always FREEDOME je macam kau hmm . memang lah aku sayang kau cinta kau tapi bole ta paham sikit keadaan aku hmm . dah lame aku tahan sabar dgn kau tahu ta . hmm . tu satu sikap kau yang aku benci . hmm lagi satu aku tak suke sikap kau yang selalu nampak bongkak . ehh kau kene pikir jgk . sila pandang kiri kanan and sekeliling kau . jangan nak terlalu perasan lah yang semua orang memandang kau . kau kene fikir jangan  bongkak sangat dengan ape yang kau ade . oke memang lah aku ade kekurangan dalam hidup aku tapi tolong lah jgn memperkecilkan aku depan kawan kawan semua aku tak suke k .aku kecik hati dgn kau hm pape je lah . tapi aku tahu kau lah yang terbaik k . nak cakap2 lebiy pon kau tetap sayang aku kan . hmm . aku bukan ape hmm if kau bace niy tolong lah paham oke . hmm aku nak tegur kau tapi nanti konferm kau melenting hmm yelah oke kau kan terbaikkk sangat kan kau kan baguss sangat kan . kau memang perfect di mata aku bukan di mata aku je . mata mata orang lain pon same k fine blah lah . hmm sumpah  sikit pon aku tak heran lah . cume aku nk kau sedar yang semua orang tak akan  dapat seperfect mcm mane pon sampai bila2 . mesti satu hari ade je kemalangan yg berlaku dalam diri setiap individu k fine bye . sayang awak sangat sangat .hmm hope awak faham saye . huhu  Capital Z  huhu XOXO : *