a Sober Gurl
Owner Say!

Hi! Welcome to my official blog .hope you enjoy to read its :D thank you ! :')


Entries About


Asyraaf Husaini

he taken by Nurain Alya bt Baharuddin
18 yrs old
Johor Jaya jb
I love him so much






happy happy happy : )

Assalamualaikum . wahhh da lame seyh tak update blog HAHA hari ni teringin pulak nak update baru . oke story niy dah berlalu seminggu yang lepas . oke sebenarnye minggu lepas hari sabtu memang hari yang paling best and ade lah penat sikit ehhe . tapi sokeyh lah . mak esahh tak kesah lah kate kan ehhe  janji kite happy kan . oke sebenarnye minggu lepas aku hang dengan sayang aku . partner baik aku syafSyaf  . best sangat . kiteorang plan hal niy dalam 2 hari je . then tgok tgok je jadi hee . bukan ape just hang at JB je . tu lah tempat yg best and dekat kan selain dari pontian hehe :D nak g tempat lain jauh pulak . and makan mase lah pulak nnti kan . tape lah maybe yang jauh jauh tu nnti kite akn plan lain hari lain tahun insyaallah jika panjang umo and ade rezeki yg melimpah ruah at kiteorang ehhe :D oke ritu aktiviti just walking . watching . eating . hehe . sebelum bertolak ke JB kiteorang g simpang rengam dulu sbb ade urusan sikit untuk along hehe yelah kiteorang pegi jb follow dgn along . hhee :D oke bile dah sampai jb trun at citySquare . then jalan jalan jap . and dah bosan jalan tgok tgok baju tudung and blablabla . pegi beli ticket wayang jap . cathey ,then cari tandas jap . haha mase nk cari tndas tu punye lah berjam jam . yelah toilet just bukak satu je yg lain tgh di renovate . hmm tahan kan je lah . hmm huhu then skip skip skip . lepas tgok wayang . kiteorang jalan jalan jap at seget  at bazar karat . hehe then lepak jap then balik hehe . otw balik tu dah rase penat la jgk tapi memang best hehe :D  

actly sebelum pegi jb kiteorang dah outing same hari jumaat tu ehhe . just outing at pontian je . tade buad pape . cari keje kosong je . mane taw kan ade tersangkut jawatan kosong eheh . :D oke dah penat jalan tu singah jap mkn snogurt then  habes mkn tu lepak jap at tambak hehe . amek angin . snap snap ahah . snap ape lah tu kan .haha .  tapi pape hal memang best lah .berjalan lepas habes sekolah lebih enjoy dari mase sekola hehe . tade lah kusot nk pikir masalah heee :D 





To my beloved friends buddy Syafsyaf :D  thank you  beb sebab rajin buad aku ketawe .and kau selalu dengar masalah aku kau paham aku . kau banyak wat baik dengan aku . and kau sudi jadi membe aku ehhe  aku bahagia happy and suke dapat kawan macam kau . hehe . hope kite akan kekal jadi sahabat ye beb hehe sayang kau <  3