a Sober Gurl
Owner Say!

Hi! Welcome to my official blog .hope you enjoy to read its :D thank you ! :')


Entries About


Asyraaf Husaini

he taken by Nurain Alya bt Baharuddin
18 yrs old
Johor Jaya jb
I love him so much






penat

Assalamualaikum  . hari ni hari ISNIN . huh hari pekerja . hari bersekolah bagi setiap individu yang bersekolah yang berkeje .  if kite pulak just suri rumah tangga je he:D oke fine . hari niy bosan tataw nak buad ape niy pon dapat update blog kejap je hee :D oke just nak cerite pasal malam tadi je .  oke semalam kite pegi makan dekat Chiken Delight(CD) biase lah order nasi lemak ayam dengan seafood ring jaa hee then mase nak balik tu sempat tanye jawatan kosong hee memandangkan masih ade jawatan kosong aku pon mintak lah at situ hee oke then orang tuh ckp dye akn kol aku dalam 2 3 hari niy . hmm mintak mintak lah dye kol kite . huhu kite dah bosan giler dah .badan dah naik tepu dah duduk goyang kaki at rumah je   oke . basic dye oke jgk bole tahan RM600 sebulan . if ade OTI RM800 uhuhu banyak jgk tu woo . berbaloi lah . keje nye just amek order and antar oder je hee :D oke . tu ja cerita pasal malam tadi . pagi niy bangun2 jaa . terus kemas rumah then teman ibu pegi pasar then blablabla siap masak je . kite pulak yang nak jadi bibik heh . kite buad popia goreng je huhu penat jgk nak siap kan . dengan nak kopek kulit dye lagi nak buad inti popia lagi huhu k fine sokeyh lah . adat lah hee :D jnji dapat makan and sedap aku masak hee :D wahhh masakan aku dah ramai orang puji ahha . *PERASAN * haha :D oke tape tape banyak lagi yang perlu aku belajar dari ibu hee k tu jah untuk hari niy hee byebye :D