a Sober Gurl
Owner Say!

Hi! Welcome to my official blog .hope you enjoy to read its :D thank you ! :')


Entries About


Asyraaf Husaini

he taken by Nurain Alya bt Baharuddin
18 yrs old
Johor Jaya jb
I love him so much






happy yippi yummy yupiiiieee :D

Happy yipppiiii yupppyy yummmyy mummmyyy ! hahaha gile gile gile harini . oke aku gile hari niy sebab aku dapat jumpe dye . whoaaa  dah 3 bulan kowt tak dapat jumpe . rindu macam nak melekat je hari hari . ahha . gatal . (guraw je )  wek wek . hmm tapi sayang nye ni laa last aku jumpe dye untuk bulan niy . ntah bulan depan dapat jumpe dye lagi ke ta agaknye hmm . lahaiii . sabor je lah cik alyaa  .hmm k sokey lah . janji tadi dah dapat lepas kan rindu aku at dye lepas niy tinggal nk lepas kan rindu untuk family pulak haiyyaaaa . lagi lah susah hmm . conferm conpom aku menagis nnt huhuh dah mcm budak budak lah pulak haiyaaakk . erm . tape lah leya , demi mase depan kau jugak kan oke . tape belaja belaja lah pulak hidup berdikari lepas niy tanpa family disisi ,. hmm . tape aku terime seadanye . rabu 26/6 dah gerak ke melaka haiyaa . seram sejuk pon ye jugak firstime kowt blaja jauh2 niy haiyya . tape lah . cari pengalaman hidup . hehe . baru lah jadi orang namenye bukan jadi haiwan kan hehee . mudahan aku bejaye nanti . and aku berharap sangat aku belajar akan dapat dekan setiap sem n setiap exam ya allah aminnn :D hmm utk sayang aku . tape lah sayang sabar oke . ade hari lain taun lain jam lain mane2 lagi kite dapat jumpe lagi . hehe ehem ehem yang penting awak taw ape yg awak harus buad kan bile tade saye at sisi awak huhu . hmm hope kite same2 sabar menghadapi dugaan dalam perhubungan kite k sayang muahhh . love u forever n ever . i hope one day we will get marry . hehee :D merapu sudah hmm k lah tu je x de nk story story lebiy sgt pon haha , :D byebye :* sayang anje anje anje dear Muhammad Asyraf Husaini Muhamad Azlan
:D